maanantai 10. lokakuuta 2011

Pirkka kana-yrtti nuudeli

Suurella seikkailunhalulla nappasin testiin Pirkan kana-yrtti nuudelit...



Siis tuo maustepussi ei näytä kovin hyvältä...


Siis mitähän tästäkin voisi sanoa...


En oikein tiedä edes mistä tuo "kanayrtti"-maku on näihin keksitty. Joo-o, joukossa on jotain yrttimaista makua mutta sekään ei auta pelastamaan tätä surkeuden suosta. Perus kanakeittolitkua josta myös puuttuu se itämainen "jokin" joka ainakin minun mielestäni nuudeleihin kuuluu.
Jotenkin tuntuu että näissä halpiksissa saisi olla vahvempi maku, lieneekö arominvahventeessa kitsasteltu vai mausteen laadussa?


Arvosana: 1

4 kommenttia:

  1. Mä olen ihan hullaantunut tähän kanayrttinuudeliin.Että onkin hyvää. Ei mulle tule ensimmäiseksi kana mieleen, mutta chiliöljyn maku vie kielen mennessään. Tätä kirjoittaessa syön ko. herkkua. En vahdi kaloreita ja taidankin valmistaa vielä annoksen. Hintakaan ei päätä huimaa. 28c/paketti

    VastaaPoista
  2. Joo plussaa edullisesta hinnasta, mutta mulle ei vaan tuo oikein maistunut, tykkään paljon mausteisemmista/tulisemmista nuudeleista.

    VastaaPoista
  3. mä tykkään kans tästä, mutta en pidäkään kovin tulisesta ruoasta :)

    VastaaPoista
  4. Poista ne vedet siitä nuudelista, niin saat parempaa. Mielestäni tämä nuudeli on ihan hyvää. Chiliöljy ei kuitenkaan maistu miltään.

    VastaaPoista